M-am uitat la televizor si pe toate canalele se discuta despre ''fabulosul'' brand de tara lansat de Romania la Shanghai , "Explore the Carpathian garden''...un brand care ne-a costat 850.000 de euro.
Pe langa discutiile ca acest brand este copiat dupa un logo al unei companii britanice de transport si ca se putea achizitiona doar cu 250 de dolari...acest brand este pur si simplu inutil.
Stau si ma intreb.Eu daca as fi strain , de ce sa vin in Romania? De ce sa nu merg in Turcia,Grecia sau Bulgaria unde am conditii mai bune la aproximativ acelasi pret? De ce sa vin intr-un loc unde nu exista pic de infrastructura :sosele insuficiente (cele existente sunt pline de gropi), putine aeroporturi, etc. Ca sa nu mai vorbim si de raportul servicii prestate/pret existent in Romania. Pur si simplu se cer prea multi bani pentru serviciile oferite , plus ca pe langa asta se mai adauga cateodata si nesimtirea persoanelor care te servesc.
Astfel ca din pacate , in loc sa ne ocupam de problemele adevarate ale tarii: neingrijirea litoralului , amenajarea statiunilor , restaurarea numeroaselor cetati dacice , organizarea in Delta de expeditii ,terminarea Autostrazii Soarelui , terminarea lucrarilor la calea ferata pe ruta Bucuresti-Constanta si multe altele ; noi ne facem reclama desi nu avem la ce...mai avem foarte mult de lucru pana sa ne putem lauda ca suntem un loc unde turistii straini ''se inghesuie'' sa vina.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu